1. Prawo odstąpienia od umowy - zwroty - dla klientów będących KONSUMENTAMI lub przedsiębiorstwami indywidualnymi
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Prawo odstąpienia od umowydla klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcy Indywidualnemu
W jakiej sytuacji nie można skorzystać z prawa zwrotu/odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi albo Przedsiębiorcy Indywidualnemu w przypadku umowy:
- dotyczącej towaru wyprodukowanego według specyfikacji Konsumenta albo Przedsiębiorcy Indywidualnego, wyprodukowanego na zamówienie, lub gdy posiada on dla tej osoby charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (dotyczy to również dozowników napełnionych płynami).
Prosimy przed odesłaniem zakupionego produktu powiadomić nas w wygodny dla Państwa sposób o woli zwrotu:
- mailem pod adres sklep@alada.pl
- listownie pod adres sklepu
- formie formularza zwrotu, który można pobrać: FORMULARZ ZWROTU >
Wysyłkę ze zwracanym produktem po ówczesnym powiadomieniu nas o woli skorzystaniu z tego prawa, prosimy kierować na:
ALADA.pl
ul. Jodłowa 18, 07-410 Ostrołęka
z dopiskiem zwrot.
Prawo zwrotów nie przysługuję firmom, które z prawem nie posiadają praw Konsumenckich.
2. Prawo odstąpienia od umowy - zwroty - dla klientów nie będących KONSUMENTAMI.
Odstąpienie od umowy nie ma zastosowania dla firm i instytucji (zakup na firmę/instytucje). Wyjątkiem są sytuacje rozpatrywane indywidualnie.
3. Reklamacje
Przed złożeniem reklamacji i odesłaniem prosimy o kontakt telefoniczny 501-377-707 lub mailowy sklep@alada.pl
Po ówczesnym kontakcie z obsługą sklepu, reklamowany produkt prosimy o odesłanie wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Dołącz dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, na adres:
Magazyn ALADA.pl
ul. Jodłowa 18, 07-410 Ostrołęka
z dopiskiem reklamacja.
W przypadku produktów objętych gwarancją producenta door-to-door, pomagamy pośrednicząc w procedurze reklamacyjnej.